پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه های آینده، هزینه ساخت هر متر خانه اعلام شد

به گزارش مجله آزمون اول، عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن متذکر شد: دولت باید آمار ها را اعلام و در بازار مداخله نکند. اثبات شده که مداخلات در بازار، تبعات خاص خود را داشته است.

پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه های آینده، هزینه ساخت هر متر خانه اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، فرشید پورحاجت با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن از ابتدای سال، گفت: وقتی آماری وجود ندارد، چطور می توانیم قیمت ها را رصد کنیم، اما اگر بخواهیم به صورت میدانی از تغییرات قیمت ها بگوییم، در حال حاضر هزینه ساخت برای یک ساختمان 5 طبقه از مرز متری 12 میلیون تومان عبور کرده است.

وی مطرح نمود: این عدد برای ساختمان های با کیفیت میانه است، اما هزینه ساختمان با کیفیت خیلی بالا این اعداد و ارقام خیلی بیشتر خواهد بود.

پورحاجت مطرح نمود: به نظر می رسد افزایش قیمت مسکن کماکان به عنوان بازیگر اصلی در ماه های آینده کشور خواهد بود؛ کمااین که با وجود تمام صحبت هایی که در خصوص کنترل تورم یا ورود نهاد های نظارتی در بازار مسکن شد، اما مشاهده می کنیم که تمام صحبت ها در حد گفتمان ژورنالیستی به جای مانده و ما امروز به عنوان کسانی که کف بازار مسکن فعالیت می کنیم، می بینیم مصالح ساختمانی از ابتدای سال تا به امروز دچار نوسانات شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 42139

به "پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه های آینده، هزینه ساخت هر متر خانه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه های آینده، هزینه ساخت هر متر خانه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید