کاهش حداقل امتیاز به 357 در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

به گزارش مجله آزمون اول، جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که دولت فدرال کانادا در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که به تاریخ 16 اکتوبر برگزار شد برای 500 متقاضی مشاغل فنی و دارای مهارت در دسته Federal Skilled Trades دعوتنامه صادر کرد؛ حد اقل امتیاز این متقاضیان برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا 357 بوده و به عبارت دیگر، از حد اقل امتیاز پذیرش اکسپرس انتری مختص تمام برنامه ها در سال جاری که 438 بود 81 امتیاز کمتر است.

کاهش حداقل امتیاز به 357 در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

این دومین پذیرش مختص برنامه در سال 2019 است که متقاضیان Federal Skilled Trades را هدف می گیرد؛ لازم به ذکر است این دسته مهاجرتی در برابر اتباع خارجی که دارای گواهینامه ای هستند که صلاحیت آنها را جهت اشتغال به یکی از مشاغل نیازمند مهارت در کانادا اثبات می کند و یا پیشنهاد کار معتبر در کانادا دریافت کرده اند گشوده است.

Federal Skilled Trades یکی از سه برنامه مهاجرتی Federal High Skilled است که از طریق اکسپرس انتری مدیریت می شود. لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 4 مارس 2019 راس ساعت 20:36:42 به وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 357 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در پذیرش دیروز مورخ 16 اکتوبر 2019 دعوتنامه دریافت کرده اند.

پذیرش امروز باز هم به ما یادآوری کرد که متقاضیان اکسپرس انتری که امتیاز پایین دارند هم می توانند دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم یا ITA را دریافت کنند. متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS امتیاز ناکافی دارند می توانند چشم امید خود را به برنامه مهاجرت استانی بدوزند و با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند. لازم به ذکر است چندین استان کانادا مسیرهای مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری دارند. مثلا ساسکاچوان در 26 سپتامبر از 404 متقاضی دعوت کرد. منیتوبا هم در 25 سپتامبر برای 15 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. در ادامه به نمونه فرضی زیر از متقاضیانی که در پذیرش دیروز دعوتنامه دریافت کردند توجه نمایید:

تینا یک آشپز 30 ساله است و با شرکت در دوره دو ساله آشپزی توانسته است مدرکش را بگیرد. سطح دانش زبان انگلیسی او ماز طریق است و پنج سال به نام آشپز سابقه کار دارد. او تا به حال در کانادا کار نکرده است اما یک سفر کوتاه داشته تا مجوز آشپزی در کانادا در دریافت کند. او با داشتن 359 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی توانست در پذیرش 16 اکتوبر دعوتنامه دریافت کند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28474

به "کاهش حداقل امتیاز به 357 در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش حداقل امتیاز به 357 در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید