کویتی ها مجبور به ترک لبنان شدند

به گزارش مجله آزمون اول، نا آرامی های لبنان کویتی ها را مجبور به ترک این کشور کرد.

کویتی ها مجبور به ترک لبنان شدند

300 کویتی در پی نا آرامی های اخیر لبنان و هشدارهای وزارت خارجه کویت در این باره مجبور به ترک این کشور شدند.

به گزارش روزنامه کویتی القبس، فرودگاه کویت دیروز(شنبه) پذیرای 300 کویتی بازگشته از لبنان بود. این افراد تاکید داشتند که آن ها به علت هشدارهای وزارت خارجه کشورشان در خصوص بازگشت هرچه سریع تر از لبنان، به کویت بازگشته اند.

این شهروندان کویتی در مصاحبه با القبس ، اوضاع لبنان را نگران کننده توصیف و تاکید کردند که تمام مراکز تجاری در پی اعتراضات و آتش زدن لاستیک ماشین ها و شکستن شیشه مغازه ها بسته بود و نمی توانستیم از هتل ها بیرون بیاییم.

به همین دلیل عبدالعال القناعی سفیر کویت در لبنان تاکید کرد که از آغاز تظاهرات در لبنان، راهنمایی های مستقیم الشیخ صباح الخالد وزیر خارجه و خالد جارالله معاون وزیر خارجه کویت را در خصوص تلاش برای حفظ امنیت کویتی ها و بازگرداندن آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت می کردیم.

وزارت خارجه کویت از آغاز اعتراضات در لبنان با صدور دو بیانیه ضمن هشدار به کویتی های لبنان در خصوص دوری از مناطق تظاهرات از افرادی که قصد سفر به لبنان را دارند، خواست سفر خود را به تعویق بیندازند.

شهرهای مختلف لبنان از شامگاه پنجشنبه صحنه تظاهرات اعتراض آمیز مردمی است که به دلیل مسائل اقتصادی و معیشتی و تصمیم جدید دولت در اعمال اقتصادیات بر استفاده از شبکه واتساپ به خیابان ها آمده اند.،ایرنا

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3405

به "کویتی ها مجبور به ترک لبنان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویتی ها مجبور به ترک لبنان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید