گسترش خدمات تامین اجتماعی در کارگزاری های استان بوشهر

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، یلدا دارابی عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه خدمات تامین اجتماعی اقدامات خوبی انجام شده و از ابتدای مهرماه فرایند پذیرش اسناد خسارات متفرقه در کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی صورت می گیرد.

گسترش خدمات تامین اجتماعی در کارگزاری های استان بوشهر

وی ادامه داد:به منظور سهولت در دسترسی به خدمات و کاهش حجم مراجعات از این پس پذیرش مدارک درمانی بیمه شدگانی که در موسسات درمانی غیر طرف قرار داد تحت درمان قرار گرفته و هزینه های درمان را پرداخت می نمایند توسط کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی انجام می گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر توضیح داد: در این طرح بیمه گردیده، مستمری بگیر یا نماینده وی پس از حضور در کارگزاری نسبت به ارائه اسناد و مدارک اقدام نموده و کارگزاری نیز موظف است مطابق ضوابط و مقررات نسبت به آنالیز اولیه اسناد مربوطه اقدام کند.

وی بیان داشت: کارگزاری پس از آنالیز مدارک و مستندات برای واریز مبالغ هزینه ای نسبت به ارائه فرم تایید حساب بانکی به مراجعین برای اخذ تاییدیه بانک های اعلام گردیده اقدام می نماید.

دارابی اضافه نمود: واگذاری پذیرش اسناد پزشکی در بخش خسارات متفرقه بیمه شدگان به کارگزاری ها سبب خواهد شد که بیمه شدگان به جای مراجعه به دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در مرکز استان با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری به محل سکونتشان مدارک را برای دریافت خسارت های مالی به این مراکز تحویل نموده و خدمات خود را دریافت نمایند.

وی تاکید نمود: ارائه خدمات به بیمه شدگانی که برای دریافت هزینه های درمانی خود به اینگونه کارگزاری ها مراجعه می نمایند کاملا رایگان بوده و در این مراکز هزینه ای بابت ارائه خدمات از بیمه شدگان دریافت نمی گردد.

وی اضافه نمود: نمایندگان کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی استان شامل کارگزاری های یک و دو بوشهر، کارگزاری های کنگان، عسلویه، بیدخون، گناوه و دشتستان دوره های آموزشی را در مدیریت درمان استان طی نموده و از ابتدای مهرماه آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 61

به "گسترش خدمات تامین اجتماعی در کارگزاری های استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش خدمات تامین اجتماعی در کارگزاری های استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید