یک تیم انگلیسی به دنبال طارمی

به گزارش مجله آزمون اول، مدیران باشگاه ریوآوه قیمت فروش مهدی طارمی را 10 میلیون یورو معین نموده اند و در پرتغال تیم های پورتو و براگا برای جذب او رقابت می نمایند اما همچنان در انتظار دیگر انتقال های خود هستند.

یک تیم انگلیسی به دنبال طارمی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

یک تیم از لیگ برتر انگلیس وارد کارزار جذب مهدی طارمی، مهاجم تیم ریوآوه پرتغال شد.

به نقل از روزنامه Abola پرتغال، یک تیم لیگ رجحان انگلیس برای شناخت شرایط انتقال مهدی طارمی وارد میدان رقابت با دیگر تیم های پرتغالی و اروپایی خواستار جذب این مهاجم ایرانی ریوآوه شد. نام مهدی طارمی پیش از این در فهرست خرید تابستانی سه تیم انگلیسی قرار داشت.

مدیران باشگاه ریوآوه قیمت فروش مهدی طارمی را 10 میلیون یورو مشخص نموده اند و در پرتغال تیم های پورتو و براگا برای جذب او رقابت می نمایند اما همچنان در انتظار دیگر انتقال های خود هستند. مدیران این دو باشگاه با همتای خود در ریوآوه تماس گرفتند تا جذب مهدی طارمی را نهایی نمایند. در حالی که پورتو برای کاهش قیمت این انتقال کوشش می نماید اما ریوآوه می خواهد طارمی را به بالاترین قیمت بفروشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14693

به "یک تیم انگلیسی به دنبال طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تیم انگلیسی به دنبال طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید