5 جاذبه دیدنی و طبیعی کانادا

به گزارش مجله آزمون اول، با برترین جاذبه های طبیعی کانادا آشنا شوید

کانادا واقعاً کشور زیبایی است. هرساله هزاران گردشگر از راه های هوایی، زمینی و یا دریایی به این کشور سفر می نمایند تا از شهرهای بزرگ و یا جاذبه های دیدنی و خارق العاده آن بازدید نمایند. البته جای تعجبی هم ندارد که دومین کشور بزرگ دنیا تعداد زیادی جاذبه برای دوست داران طبیعت داشته باشد. این جاذبه ها بسیار متنوع هستند و از آبشارهای بسیار بلند گرفته، تا قله های مرتفع، همگی در کانادا یافت می شوند. در واقع، هر نوع جاذبه ای که بخواهید در کانادا وجود دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا از 5 مورد از بهترین جاذبه های طبیعی کانادا دیدن کنیم.

5 جاذبه دیدنی و طبیعی کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

5. خرس های قطبی در Churchill، مانیتوبا

وسعت واقعی کانادا وقتی تعیین می گردد که گردشگران از شهرهای مرزی این کشور با آمریکا که بسیار متراکم هستند و جمعیت بالایی دارند به سمت شمال کشور سفر نمایند. سفر به Churchill یکی از این موارد است. برای سفر به این منطقه، سفری 3 روزه با قطار خواهید داشت. دلیلی که گردشگران این جهت بسیار طولانی را طی مینمایند ساده است: تماشای خرس های قطبی! یکی از بزرگترین جمعیت های خرس های قطبی در این منطقه قرار گرفته است و اگر به آن سفر کنید، حتماً قادر خواهید بود که این خرس ها را از نزدیک ببینید.

4. پارک ملی Gros Morne، Newfoundland

Grps Morne یک سایت میراث جهانی یونسکو است و بزرگترین پاک ملی در شرق کانادا است. اگرچه این پارک در سواحل غربی جزیره Newfoundland قرار گرفته است، جغرافیای تحسین برانگیز این پارک شبیه به عکس های کارت پستالی از نروژ است. این منطقه کوه هایی بلند و نوک تیز دارد و دریاچه های موجود در این منطقه برای ماهیگیری مناسب هستند. در تابستان ها می توانید به این منطقه سفر کنید و در آن به اردو زدن، پیاده روی و ورزش های آبی بپردازید.

3. پارک ملی Pacific Rim در جزیره ونکوور، بریتیش کلمبیا

اگرچه خود جزیره ونکوور یک جاذبه دیدنی گردشگری است، پارک ملی Pacific Rim در ساحل غربی این منطقه هرآنچه از یک منطقه دلپذیر انتظار داشته باشید را دارد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است و 500 کیلومتر مربع مساحت دارد. این منطقه برای گردشگرهای ساحلی و اردو زدن بسیار مناسب است. اگر هم قصد قایق رانی و یا تماشای وال ها را دارید، می توانید به مجموعه جزایر Broken سفر کنید.

2. پارک های ملی کوه راکی، آلبرتا و بریتیش کلمبیا

کوه های راکی یکی از بزرگترین رشته کوه های جهان هستند و نه تنها ارتفاع بعضی از قله های آن از تصور انسان هم بالاتر می رود، بلکه این رشته کوه برای هزاران کیلومتر و از کانادا تا آمریکا امتداد دارد. این رشته کوه در واقع مرز بین استان های Alberta و British Columbia است. این دو منطقه روی هم رفته 4 پارک ملی دارند که سهم هریک از آن ها دو پارک است. پارک های Jasper و Banff در آلبرتا قرار دارند و پارک های Kootenay و Yoho در بریتیش کلمبیا قرار گرفته اند. هریک از این پارک ها طبیعت، کوه ها، دریاچه ها و حیات وحش خاص خود را دارند. به هرحال، گردشگران از سفر به این منطقه هرگز پشیمان نخواهند شد.

1. آبشار نیاگارا، انتاریو

آبشارهای نیاگارا نامی است که به سه آبشار بسیار بزرگی اطلاق شده است که در رودخانه نیاگرا قرار دارند و انتاریو را از آمریکا جدا می نمایند. هرساله میلیون ها گردشگر از این آبشار که یکی از مهم ترین جاذبه های کانادا است دیدن می نمایند. البته شهر انتاریو جاذبه های دیدنی دیگری هم دارد، ولی آبشار نیاگارا عامل اصلی جذب گردشگر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1187

به "5 جاذبه دیدنی و طبیعی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاذبه دیدنی و طبیعی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید