ابزارهای سنجش پارامترهای صنعتی ایران ساخت شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت دانش بنیان از سال 74 فعالیت فناورانه خود را در حوزه تولید انواع ملزومات ابزار دقیق آغاز کرد. محصولاتی در زمینه اندازه گیری فشار، سطح، دما، جریان و غیره که همه با دانش بومی طراحی و تولید شده اند. این مجموعه فناور تولیدات خود را در اختیار صنایع مختلف قرار داد تا آنها نیاز خود را از بازار داخلی با قیمت و کیفیت مطلوب تأمین کنند.

ابزارهای سنجش پارامترهای صنعتی ایران ساخت شد

ابزار دقیق وسایلی هستند که برای سنجش و کنترل فشار، دما، دبی، سطح و غیره به کار می فرایند. این ادوات را به نوعی زیرساخت یک سیستم کنترل و اتوماسیون می دانند که وظیفه اندازه گیری، انتقال، نمایش، ثبت و کنترل پارامترهای مهم فیزیکی را در فرایند های صنعتی به شکلی دقیق بر عهده دارند.

بیشتر این محصولات در صنایع نفت و گاز، واحدهای شیمیایی و پتروشیمی، صنایع معدنی، صنایع دریایی و غیردریایی، واحدهای محیط زیستی، ساخت و ساز واحدهای صنعتی و غیره به کار می فرایند. این محصولات با هدف کاهش خطا در این صنایع کاربرد دارند. این ابزارها بسیار دقیق هستند و نتیجه خروجی آنها دارای کمترین خطا است.

حسین مقدسی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه فعالیت این مجموعه فناور به تنوع سبد محصولات ابزار دقیق در کشور منجر شده است، گفت: از سال 80 به بعد ایران از واردات ملزومات ابزار دقیق بی نیاز شد. این محصولات به دلیل کیفیت بالا به کشورهای عربی صادر می شود.

وی افزود: شرکت ما، المنت های اندازه گیری جریان، گیج اندازه گیری سطح، گیج اندازه گیری فشار، ترموول و سنسورهای اندازه گیری دما، محصولات پایش خوردگی و بسیاری از تولیدات دیگر را در دسته محصولات دانش بنیان ثبت کرده است.

به گفته این فعال فناور، فشارسنج های عقربه ای، انواع دیافراگم سیل، اندازه گیری دمای چندنقطه ای، اندازه گیری دمای سطح لوله، انواع دماسنج های عقربه ای و غیره از جمله این ابزارهای تولیدی است. همه این محصولات در صنایع محتلف، بروز خطا را بسیار کاهش می دهند.

وی افزود: امروز محصولات ما در سکوهای نفتی کشورهای اقیانوس هند تا برونئی نصب هستند و در سطح بین المللی شناخته شده اند و با برندهای مطرح جهان رقابت می کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21334

به "ابزارهای سنجش پارامترهای صنعتی ایران ساخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزارهای سنجش پارامترهای صنعتی ایران ساخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید