استارت آپ های صنعت گاز از 17 آذرماه گردهم می آیند

به گزارش مجله آزمون اول، گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های ایرانی فعال در عرصه صنعت گاز با هدف ارائه دستاورد های بومی، 17 تا 19 آذرماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

استارت آپ های صنعت گاز از 17 آذرماه گردهم می آیند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، رویداد اعلام نیاز های فناورانه شرکت ملی گاز ایران با هدف مشارکت شرکت های ایرانی در ساخت و تامین اقلام پرمصرف صنعت گاز برگزار می شود.

در این رویداد 3 روزه که در تاریخ 17 الی 19 آذر ماه 1398 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه صنعت گاز گرد هم می آیند.

همچنین در این رویداد، بیش از 30 مورد از اصلی ترین نیاز های صنعت گاز کشور در حوزه های پالایش، انتقال و توزیع به شرکت های دانش بنیان و فناور معرفی می شوند.

هدف این گردهمایی ارائه نیاز های فناورانه، اقلام و خدمات پرمصرف صنعت گاز توسط مسئولان و کارشناسان شرکت گاز است تا توسط شرکت های دانش بنیان تامین و رفع شود.

پس از رویداد شرکت ها و فناورانی که بهترین پیشنهاد ها را برای حل این نیاز ها و مسائل ارائه نمایند، فرصت همکاری با شرکت ملی گاز ایران را خواهند یافت و در صورتی که شکل گیری این همکاری نیاز به تامین مالی داشته باشد، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به منظور تسهیل همکاری های فناورانه بین شرکت های فناور و شرکت ملی گاز ایران، ابزار ها و تسهیلات حمایتی مالی خود را بکار خواهد گرفت.

طراحی و ساخت عملگر شیر موتوری، ساخت دستگاه پورتابل آنالیز غلظت ادورانت جهت بوسنجی خطوط گاز طبیعی، طراحی و ساخت نشت یاب قابل حمل گاز متان از نوع لیزری مکشی، طراحی و ساخت سیستم اندازه گیری سطح مایع مخزن، طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری دما، طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری فشار و اختلاف فشار، طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری ارتفاع سطح مایع، طراحی و ساخت جریان سنج اختلاف فشاری از جمله نیاز هایی است که شرکت ملی گاز ایران اعلام کرده است.

طراحی و ساخت سوئیچ فشاری، طراحی و ساخت سوئیچ سطح، طراحی و ساخت جریان سنج توربینی، طراحی و ساخت جریان سنج آلتراسونیک، طراحی و ساخت دتکتور گاز، طراحی و ساخت دتکتور شعله، طراحی و ساخت دتکتور دود، طراحی و ساخت دتکتور حرارت، طراحی و ساخت آنالایزر گاز آنلاین از دیگر نیاز های این صنعت به شمار می فرایند.

همچنین طراحی و ساخت سیستم آنالایزر آنلاین پساب، طراحی و ساخت تجهیزات روشنایی ضد انفجار، طراحی و ساخت باتری نیکل کادمیم، طراحی و ساخت موتور الکتریکی و درایو، طراحی و ساخت هیتر الکتریکی، طراحی و ساخت دستگاه کنترل نماینده منطقی برنامه پذیر، طراحی و ساخت دستگاه سیستم خاموشی اضطراری، طراحی و ساخت دستگاه پایانه از راه دور، طراحی و ساخت سیستم کنترل توربین، طراحی و ساخت کارت های ورودی/خروجی سیستم کنترل توزیع شده، سیستم پایش لرزش، طراحی و ساخت سیستم کنترل اعلام و اطفاء آتش و نشت گاز Fire & Gas System، طراحی و ساخت اربیت ولو، طراحی و ساخت LBV، طراحی و ساخت توربو اکسپندر Turbo Expander، طراحی و ساخت دمنده سانتریفیوژ Centrifugal Blower، طراحی و ساخت Steel Belt (مربوط به تجهیز SRU Pastilation)، طراحی و ساخت کمپرسور رفت و برگشتی، کربن فعال مصرفی در سیکل آمین، سیلیکاژل کروی نوع H و WS، آنتی فوم سیلیکونی از جمله نیاز های اعلام شده به شمار می فرایند که میتواند از سوی شرکت های دانش بنیان پیشنهادات فناورانه ای ارائه شود.

گفتنی است، حضور و مشارکت در این رویداد که توسط شرکت ملی گاز ایران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شبکه خدمات نوآوری بومرنگ برگزار می شود برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

همچنین شرکت های فعال در حوزه های نفت و گاز، برق، کنترل، ابزار دقیق، مکانیک و مواد شیمیایی اصلی ترین گروه های مخاطب این رویداد هستند.

علاقه مندان به حضور در رویداد می توانند از طریق evnd.co/rEZ8f اقدام کرده یا با دبیرخانه رویداد به شماره های 88398543-88398563 (021) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4267

به "استارت آپ های صنعت گاز از 17 آذرماه گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ های صنعت گاز از 17 آذرماه گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید