جزئیاتی از نحوه فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام میرصانعی دبیر کل کانون کارگزاران، دارندگان سهام عدالت با مراجعه به سایت کارگزاری و واردکردن کدملی و شماره همراه ثبت شده در سایت خصوصی سازی می توانند وارد قسمت سهام عدالت شوند و در این بخش سبد سهام خود را مشاهده کرده و تا سقف 30 درصد از ارزش کل سبد را برای فروش انتخاب کنند.

جزئیاتی از نحوه فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها

سپس کارگزاری پس از دریافت کلیه سفارش های فروش مالکان سهام عدالت به قیمت بازار، تا ساعت 14 آن روز این سفارش ها را به سپرده گذاری مرکزی ارسال می کند. سپرده گذاری مرکزی نیز تا خاتمه روز به اندازه سفارش های ارسال هر کارگزار را در کد اختصاصی آن شرکت ایجاد می کند و سپس کارگزار در روز کاری بعد از ساعت 12 و 45 دقیقه تا 14 سفارشات را در هر نماد به قیمت خاتمهی همان روز وارد سامانه می کند و اهالی بازار می توانند به قیمت خاتمهی آن روز، سهام مورد نظر را خریداری کنند.

این در حالی است که مالکانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند از امروز می توانند 30 درصد از سهام خود را از طریق بورس یا مراجعه به بانک ها بفروشند، 30 درصد سهام برای سهامدارانی که برگه های یک میلیون تومانی دارند معادل چهار میلیون و 800 هزار تومان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11976

به "جزئیاتی از نحوه فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از نحوه فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید