جلسه رئیس کمیته پزشکی کشتی با مسئولان اتحادیه جهانی

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دکتر پورسعید رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در مورد موارد مطرح شده در نشست با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی گفت: در این جلسه که با تدریس 4 نفر از اساتید برگزار گردید، در مورد روش های انجام آزمایش های دوپینگ از جمله روش های اطلاع ورزشکار از انجام آزمایش، چگونگی حضور آن ها در اتاق کنترل دوپینگ و همچنین نحوه انجام آزمایشات، توضیحاتی لازم داده شد.

جلسه رئیس کمیته پزشکی کشتی با مسئولان اتحادیه جهانی

وی گفت: در این جلسه در مورد نحوه انجام آزمایشات دوپینگ با توجه به شیوع ویروس کرونا، مطالبی عنوان و بر انجام آزمایشات با رعایت پروتکل های ورزشی، بهداشتی، تاکید شد.

پورسعید گفت: در ادامه سوالاتی در مورد فرایند کاری فدراسیون کشتی در مورد آزمایشات دوپینگ به عمل آمد و مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی از فعالیت های فدراسیون کشتی در این زمینه رضایت داشتند و ضمن حمایت از این حرکت فدراسیون کشتی در مورد کارهای آموزشی و انجام آزمایشات بیشتر تأکید داشتند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در انتها اظهار داشت: نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در این جلسه گفتند که اگر فرایندی که فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ پیش گرفته است، ادامه داشته باشد، این امید می رود که کشتی ایران از گروه خطر فاصله گرفته و جرایم ما نیز کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11633

به "جلسه رئیس کمیته پزشکی کشتی با مسئولان اتحادیه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه رئیس کمیته پزشکی کشتی با مسئولان اتحادیه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید