در روزهای بارانی این تفریحات پوکت را امتحان کنید

به گزارش مجله آزمون اول، در روزهای بارانی پوکت می توانید تفریحاتی نظیر کلاس های آشپزی تایلندی، اسپاهایی با شهرت بین المللی، شوهای متعدد و فانتاسی (FantaSea) معرکه پوکت را امتحان کنید.

در روزهای بارانی این تفریحات پوکت را امتحان کنید

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

در میان تفریحات و جاذبه های گردشگری متداول پوکت واقع در تایلند می توان مواردی را پیدا کرد که مناسب روزهای بارانی این جزیره هستند. پس نگران نباشید چرا که این مکان فوق العاده برای هر سلیقه و بودجه ای مناسب بوده و اوقات خوشی را به شما هدیه خواهد نمود. در ادامه تعدادی از این تفریحات را به شما معرفی می کنیم.

اگر قصد سفر به پوکت را دارید، تور پوکت را در خبرنگاران جستجو و بهترین آفر تور را از فروشنده های معتبر همکار خبرنگاران انتخاب نموده و با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

1. اسپا

در گوشه و کنار این جزیره اسپاهای زیادی را خواهید دید که با انواع و اقسام خدمات زیبایی و متدهای ماساژ پذیرای گردشگران هستند. شما هم در سفر خود حتما سری به یکی از آن ها زده و از خدمات اسکراب بدن و صورت، ماساژ سنتی تایلندی و ... بهره ببرید.

2. مرکز خرید جانکسیلون

چه تفریحی بهتر از خرید در مرکز خرید جانکسیلون (Jungceylon Shopping Mall) آن هم در یک روز بارانی! در این مکان عالی می توانید هر نوع کالایی از عتیقه و لباس گرفته تا پارچه، لوازم خانگی، سوغاتی و ... را پیدا کنید. این مرکز خرید در ساحل پاتونگ واقع شده و از امکاناتی نظیر سینما، بولینگ، موزه صدف ، سینمای 4D، تفنگ لیزی برخوردار است.

3. سنترال فستیوال

سنترال فستیوال (Central Festival) بیرون از پوکت تاون (Phuket Town) قرار گرفته و با وجود 120 اوت لت به عنوان قطب خرید جزیره محسوب می گردد. با خیال راحت می توانید یک روز کامل را به خرید کردن و تماشای جدیدترین فیلم ها سپری کنید، در نهایت هم در یکی از رستوران های بین المللی آن دلی از عزا درآورید که از غذاهای فرانسوی و ژاپنی گرفته تا غذاهای بومی تایلندی را پیشکش شما می نمایند.

4. فانتاسی شو

فانتاسی شو (Fantasea show) علاوه بر نمایش جذابیت و زیبایی تایلند، سنت های غنی و باستانی تایلندی را نیز معرفی نموده و از آنجا که با جدیدترین تکنولوژی و جلوه های ویژه همراه شده اند، لذت مضاعفی را برای شما به ارمغان می آورند. بخش های نمایشی، مفرح و رنگارنگ آن نیز شور و حالی به شما می دهد که تا مدت ها فراموش نخواهید کرد.

5. موزه تریک آی

موزه تریک آی (Trickeye Museum) در واقع یک نمایشگاه نقاشی سه بعدی است که به لطف تصاویر هیجان انگیزش، اوقات خوشی را برای کل خانواده رقم می زند. ساختمان دو طبقه موزه تا سال 2002 به عنوان سینمای پوکت استفاده می شد و اکنون میزبان حدود 100 منظره نقاشی با تکنیک خطای دید است.

6. سینما و بولینگ

هواداران بولینگ می توانند در بیگ سی (Big C) یا جانکسیلون پاتونگ به این تفریح بپردازند. هرچند تماشای آخرین فیلم های هالیوود در سینما SFX در مرکز خرید سنترال و جانکسیلون نیز خالی از لطف نیست. در ادامه هم سری به اوت لت های فست فود و رستوران های مراکز خرید درجه یک بزنید و لذت خود را کامل کنید.

7. بان تیلانکا

خانه سه طبقه بان تیلانکا (Baan Teelanka) در حومه شمالی پوکت تاون قرار گرفته است. از آنجا که به صورت وارونه ساخته شده، جاذبه های مهیجی برای سرگرمی خانواده ها دارد نظیر خود خانه که روی سقف قرار گرفته، باغ مارپیچ پشت خانه که به زیبایی تزیین شده است، اتاق اسرار که گردشگران باید با یافتن علائم و حل معما راهی برای فرار از آن پیدا نمایند.

8. موزه

اگر دوست دارید با تاریخ جالب و رنگارنگ پوکت آشنا شوید سری به موزه ملی تالانگ (Thalang National Museum) و موزه تین ماین (Tin Mine Museum) بزنید یا از عمارت های زمان استعمار در پوکت تاون دیدن کنید که معماری چینی-پرتغالی دارند. این سرگرمی معرکه و در عین حال ارزان را از دست نداده و در کنار خانواده تجربه ای به یادماندنی داشته باشید.

9. کلاس های آشپزی تایلندی

طبخ غذای تایلندی را در کلاس های آشپزی تایلندی (Thai Cooking Classes) تجربه نموده و دوستان و خانواده خود را شگفت زده کنید. همراه با سرآشپز به خرید رفته، مواد اولیه را تحت نظارت او آماده نموده، یک غذای تایلندی بپزید و در نهایت هم مدرک بگیرید. برنامه های آشپزی و میوه آرایی در بعضی از استراحتگاه ها نیز به بزرگسالان و بچه ها آموزش داده می گردد که تفریحی مناسب برای روزهای بارانی به شمار می رود.

10. آکواریوم پوکت

روزهای بارانی فرصتی عالی برای بازدید از آکواریوم شگفت انگیز پوکت است تا با حیات دریایی رنگارنگ و پرجنب و جوش دریاهای اطراف جزیره آشنا شوید. با پیاده روی در تونل های آکواریوم می توانید از نزدیک صدها ماهی زیبای آن را تماشا نموده و بدون این که دچار دریازدگی شوید، در خصوص زندگی آن ها بیاموزید.

منبع: کجارو / phuket.com
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2275

به "در روزهای بارانی این تفریحات پوکت را امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در روزهای بارانی این تفریحات پوکت را امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید