ساعت کار فروشگاه های زنجیره ای قزوین به حالت عادی بازگشت

به گزارش مجله آزمون اول، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: ساعت کار فروشگاه های زنجیره ای قزوین که قبل از این به دلیل پیشگیری از کرونا بین 8 تا 18 تعیین شده بود به حالت عادی بازگشت.

ساعت کار فروشگاه های زنجیره ای قزوین به حالت عادی بازگشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: با وجود مصوبه استانی در خصوص محدودکردن ساعت کار فروشگاه های زنجیره ای، با توجه به دستور العمل جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و برای پیشگیری از ازدحام در این اماکن و جلوگیری از شلوغی در آنها و با توجه به ضدعفونی این مکان ها مقرر شد تا ساعت فعالیت آنها به حالت قبل و عادی بازگردد.

علی اکبر کبیری اضافه کرد: با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی واحدهای صنفی توزیع اقلام اساسی مردم تعطیل نخواهند شد. متاسفانه برخی اخبار کذب در فضای مجازی مبنی بر قرنطینه کشور و تعطیلی فروشگاه ها موجب شلوغ شدن فروشگاه های زنجیره ای شده بود که این موضوع نیز بر تصمیم عادی سازی ساعت کار این واحدها موثر بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: غرفه های توزیع میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی و ستاد تنظیم بازار در قزوین آغاز شده است. 50 غرفه به کار توزیع میوه در استان می پردازند.

کبیری بیان نمود: با هدف جلوگیری از تجمع افراد تعداد این غرفه ها نسبت به سال قبل 2 برابر شده است، ضمن آنکه غرفه های موجود به وسایل ضدعفونی کننده تجهیز شده اند. به صاحبان غرفه ها توصیه شده که بر رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله مشتریان تاکید داشته باشند.

او گفت: با هدف کاهش حضور مردم در اجتماع با هدف مقابله با کرونا، بازارهای شبکه ای اینترنتی در قزوین فعال شده که اقلام مختلف از دارو و ماسک و الکل و دستکش گرفته تا مواد خوراکی و میوه را با سفارشات اینترنتی به درب منازل شهروندان می رسانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8337

به "ساعت کار فروشگاه های زنجیره ای قزوین به حالت عادی بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کار فروشگاه های زنجیره ای قزوین به حالت عادی بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید