سینک گرانیتی, ایده آل ترین سینک آشپزخانه

به گزارش مجله آزمون اول، در آشپزخانه های مدرن امروزی انتخاب تجهیزاتی مانند سینک ظرفشویی, اجاق گاز و هود بر اساس مدرن ترین و مجهزترین مدل ها صورت میگیرد. این تجهیزات علاوه بر زیبایی باید دارای استانداردهای لازم بوده و طول عمر بالایی داشته باشند. سینک ظرفشویی از جمله مواردی ست که به طور روزانه مورد استفاده قرار میگیرد و کیفیت و دوام آن اهمیت بالایی دارد. سینک ها در انواع مختلفی فراوری میشوند که مدرن ترین آنها سینک های شیشه ای, استیل و گرانیت میباشند. سینک های ظرفشویی موجود در بازار از جنس های مختلفی مانند استیل ضد زنگ, بتن, مس, کورین و گرانیت ساخته شده اند و هر کدام با توجه به متریال به کار رفته در آنها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند. آنچه که در انتخاب سینک ظرفشویی اهمیت فوق العاده ای دارد دوام, طول عمر و تمیز ماندن آن پس از گذشت زمان میباشد. سینک ها به طور مداوم در معرض آب و مواد شوینده قرار میگیرند, به همین دلیل باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. از بین تمام سینک ها, سینک های گرانیتی جزء بادوام ترین و با کیفیت ترین سینک ها محسوب میشوند. در این نوشته از ما سعی شده به معرفی سینک گرانیتی و آنالیز خصوصیات و ویژگی آن پرداخته گردد.

سینک گرانیتی, ایده آل ترین سینک آشپزخانه

سینک گرانیتی از سنگ گرانیت یا مواد پلیمری, رزین های اکریلیک و رنگ ساخته و در رنگ های متنوعی از جمله سیاه, سفید, کرم, بژ و دودی به بازار ارائه میگردد. این نوع سینک نوعی سینک آنتی باکتریال و کاملاً بهداشتی ست که امکان رشد قارچ و کپک در آن وجود ندارد. سینک گرانیتی نسبت به سایر سینک ها از ایمنی و مقاومت بالایی برخوردار بوده و ظاهر زیبا و مدرن آن با دکوراسیون خانه های امروزی همخوانی دارد.

سینک گرانیتی نسبت به سینک های شیشه ای و چینی از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار است به نحوی که در برابر سایش, ضربه و خراشیدگی به راحتی دچار آسیب نمیگردد و خط و خش بر روی آن نمی افتد.

از دیگر ویژگی های این نوع سینک تمیز کردن آسان آن است. برای تمیز نمودن این سینک ها فقط کافیست یک اسفنج آغشته به صابون را به صورت دایره وار به سطح سینک بکشید و سپس آبکشی کنید. در تمیز کردن این سینک ها این نکته را مد نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از سفید کننده و مواد شیمیایی برای شستشوی سینک استفاده نکنید.

سینک گرانیتی به دلیل استحکام بالا از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. این سینک ها دارای طرح های مختلف بوده و قابل استفاده در آشپزخانه های مدرن امروزی میباشند. تنها ایراد این سینک ها این است که پس از مدتی ممکن است لکه های ناشی از آب سخت بر روی آنها ظاهر گردد که به راحتی با یک اسفنج آغشته به کف تمیز میشوند. از ویژگی های منحصر بفرد این نوع سینک ها این است که برخلاف سینک های استیل مواد در آن رسوب نمیکند و ظاهر سینک تمیز باقی میماند.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4378

به "سینک گرانیتی, ایده آل ترین سینک آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینک گرانیتی, ایده آل ترین سینک آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید