ماسک پودری لاتکسی اورجینال اصل کره سایان

به گزارش مجله آزمون اول، خبرگزاری خبرنگاران- ماسک پودری لاتکسی چیست و چرا استفاده از آن برای پوست ضروری است؟

ماسک پودری لاتکسی اورجینال اصل کره سایان

ماسک های پودری لاتکسی به صورت معمول در بسته بندی و به صورت فله ای در بسته بندی های پاکتی در بازار عرضه می شوند که این ماسک تاثیرات بسزایی بر روی پوست می گذارند، نحوه استفاده کردن و طرز استفاده ماسک لاتکسی با عصاره های گل رز و پرتقال ، طلا ، هیالورینک اسید و انواع ماسک های پیل آف لاتکسی و پودری که استفاده از آن ها به این شیوه است که مقداری از پودر ماسک لاتکسی را در یک ظرف قرار می دهیم و یک چهارم پیمانه آب یا شیر یا گلاب را در داخل ظرف آن میریزیم و به یک قاشق هم میزنیم تا به صورت کامل در محلول مورد استفاده مان حل شوند و اثری از پودر به جا نماند و سپس بدون تعلل ماسک را به وسیله یک براش بر روی پوست پخش می کنیم و اجازه می دهیم که به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی پوست بماند و سپس ماسک را از روی پوست بر می داریم و تاثیرات بسزای آن مانند درخشندگی پوست، نرمی و صافی پوست را مشاهده می کنیم که این موارد فقط از مزایایی است که به صورت بصری قابل مشاهده است درحالیکه استفاده مداوم و پیوسته ماسک لاتکسی کلاژن ساز طلا باعث تحریک لایه درم برای کلاژن سازی و کاهش چین و چروک های خفیف روی پوست شده و همچنین لطافت و ظرافتی خاص به پوست شما می بخشند همچنین ماسک های لاتکسی به صورت ویژه هم قیمت پایین هم به صرفه تر برای مصارف خانگی و سالنی هستند.

ماسک پودری شیر MAGIC MILK 1 کیلوگرمی

این ماسک از عصاره کاملا طبیعی شیر و کلاژنست که مانند شیر سرشار از ویتامین B، آلفا هیدروکسی اسید، کلسیم و سایرآنتی اکسیدان های قوی است و فواید زیادی برای پوست دارد. عصاره شیر می تواند به سلول های لایه های عمقی پوست غذا رسانی کند و موجب حفظ رطوبت پوست در تمام روز شود. درصورتی که پوست شما جوش می زند، میتوانید با استفاده از ماسک شیر لاتکسی پودری پیل اف و عصاره شیر لایه برداری از پوست را انجام دهید تا جوش به تدریج ازبین برود

.استفاده از این ماسک برای افرادبا پوستِ چرب، سبب می شود تا چربی از منافذ پوست خارج شود. عصاره شیر همچنین باعث کوچک وبسته شدن منافذ باز موجود در پوست می شود.

ماسک لاتکسی پودری طلا

از بهترین مزایایی که می توان از آن برای ماسک های لاتکسی طلای کلاژن ساز نام برد مبارزه این نوعخاص از ماسک های لاتکسی با پیری و آفتاب سوختگی است چرا که مواد پودر طلای این برند تمرکز خاصی بر روی آبرسانی و کلاژن سازی دارند که باعث شده است در بازار جهانی سهم بسزایی از تولید ماسک های لاتکسی را در دست بگیرند و بازار آسیا و اروپا در زمینه تولید این ماسک ها ازان خود کنند. ماسک پودری طلای لاتکسی برای هیدراته کردن پوست و کلاژن سازی نقش مهمی بر روی پوست ایفا می کند و مواد آن کاملا طبیعی و دارای ذرات بی نظیر طلای 24 عیار می باشد.

ماسک آلوئه ورا برای درمان آکنه صورت

ماسک پودری آلژینات برای پوست های حساس که بر اساس مواد دریایی و عصاره تسکین دهنده آلوئه ورا ساخته شده است، توسط فروشگاه اینترنتی سایان سنتر به فروش می رسد. آلوئه ورا یک گیاه فوق العاده و چند منظوره در صنعت لوازم آرایشی و مراقبت از زیبایی است که برای انواع پوست ها مناسب می باشد.

ماسک پودری لاتکسی هیالورنیک اسید

تا به حال از خود پرسیده اید که چرا پوست بچه ها آنقدر نرم و لطیف است؟ دلیل آن وجود هیالورنیک اسید فراوان در پوست آنهاست.

هیالورونیک اسید برای پوست نقش بسیار مهمی در زیبایی و جوانی دارد. اسید هیالورونیک بطور طبیعی در بدن وجود دارد ولی با افزایش سن، میزان آن در پوست کاهش می یابد.

هیالورونیک اسید یک ماده شیمیایی آلی است که بطور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. این ماده همان بافت همبند و نرم غضروف های بدن، بخش زجازیه چشم و بخش نرم پوست است. لذا کاربرد فراوانی در پزشکی دارد. مثلا در درمان بیماریهای مفصلی و بیماریهای چشم کاربرد فراوانی دارد.همچنین از هیالورونیک اسید برای جراحی های زیبایی استفاده می شود.

روش استفاده از ماسک:

ابتدا ابروهایتان را با روغن یا وازلین چرب نمایید

یک قاشق اندازه گیری از پودر را برداشته

پودر را با آب (به نسبت 80 میلی لیتر آب در هر 100 میلی لیتر پودر) مخلوط کنید تا یک جرم همگن تشکیل شود

با استفاده از فرچه یا دست، به سرعت ماسک رار وی صورت (بجز مناطق حساس مثل چشم ها) بزنید. توجه داشته باشید که این ترکیب خیلی سریع خشک و سفت می شود (حداکثر حدود 5 الی 7 دقیقه).

بعد از نیم ساعت انتظار می توانید ماسک آلژینات را بردارید و پوست را با یک تونر پاک کنید.

از نرمی و صافی صورتتان لذت ببرید!

آموزش تصویری و ویدیو کامل معرفی ماسک پودری لاتکسی اصل کره سایان

https://www.aparat.com/v/D2FlG

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19724

به "ماسک پودری لاتکسی اورجینال اصل کره سایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک پودری لاتکسی اورجینال اصل کره سایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید