عشق به کارمند 31 ساله کار دست شهردار 68 ساله داد

به گزارش مجله آزمون اول، جان توری، شهردار تورنتو، روز آدینه، اندکی پس از آنکه روزنامه تورنتو استار گزارش داد که او با یکی از کارکنان جوان خود رابطه داشته است، از سمت خود کناره گیری کرد.

عشق به کارمند 31 ساله کار دست شهردار 68 ساله داد

به گزارش رکنا، توری، 68 ساله، در بیانیه ای با اعلام کناره گیری خود، گزارش این روزنامه را تایید و گفت که این رابطه در اوایل امسال به انتها رسیده بود و کارمند مذکور شهرداری را ترک نموده است.

توری اشاره ای به هویت این کارمند نکرد، اما روزنامه استار به نقل از منابعی که نامشان فاش نشده، گزارش داد که معشوقه مذکور یک زن 31 ساله بوده که به عنوان مشاور شهردار تورنتو فعالیت می نموده است.

توری در بیانیه ای که در این خصوص منتشر نموده نوشت: من عمیقا متاسفم و از مردم تورنتو و از همه کسانی که از اقدامات من صدمه دیده اند، بی هیچ قید و شرطی عذرخواهی می کنم.

او گفت: بیشتر از همه، از همسرم، بارب و خانواده ام که بیش از هر کس دیگری ناامید شده ام، عذرخواهی می کنم. توری بعلاوه اضافه نمود که این رابطه در طول همه گیری کووید-19 شروع شد و اوایل امسال با رضایت دوطرفه انتها یافت.

او گفت که با کارمندان شهر و جنیفر مک کلوی معاون شهردار برای اطمینان از انتقال منظم امور مربوطه به مسئولان نو شهرداری همکاری خواهد نمود.

توری در ادامه بیانیه خود نوشت: من عمیقا متاسفم که مجبور شدم از شغلی که دوست دارم در شهری که حتی بیشتر آن را دوست دارم کنار روم. من قلبا معتقدم که برترین کار این است که خودم را کاملا متعهد به کار هایی کنم که برای ترمیم روابط خانوادگی ام لازم است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 40429

به "عشق به کارمند 31 ساله کار دست شهردار 68 ساله داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشق به کارمند 31 ساله کار دست شهردار 68 ساله داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید