قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز پنجم خرداد 1400

به گزارش مجله آزمون اول، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن و اجاره خانه را در شهر های تهران و مشهد و بعلاوه خودرو های صفرکیلومتری که بیشتر از یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارند را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز پنجم خرداد 1400

قیمت مسکن در تهران

میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در محله بریانک تهران حدود 19 میلیون تومان است. این رقم از میانه قیمت مسکن در مرکز حدود 10 میلیون تومان کمتر است. اما در محله گیشا واقع در شمال غرب تهران، مسکن تقریبا سه برابر بریانک ارزش دارد. آپارتمان های دو تا پنج سال ساخت و 80 متری به طور میانه در بریانک یک میلیارد و 520 میلیون تومان و در گیشا چهار میلیارد و 825 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.

هزینه اجاره نشینی در تهران

میانه اجاره بهای آپارتمان های 80 متری در محله نواب تهران، ماهانه چیزی حدود شش میلیون و 480 هزار تومان است. این رقم برای مستاجران شمس آباد در شرق شهر، به 16 میلیون و 560 هزار تومان می رسد.

میانه قیمت مسکن در مشهد

خرید یک آپارتمان 100 متری در بلوار هاشمیه مشهد، تقریبا دومیلیارد و 20 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. بلوار هاشمیه یکی از گران ترین محله های مشهد است، اما بد نیست بدانید که قیمت مسکن در این منطقه مرفه نشین تقریبا با قیمت های بریانک در جنوب تهران تفاوتی ندارد.

هزینه اجاره نشینی در مشهد

میانه هزینه اجاره بهای یک مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر گلبهار 14 هزار تومان است. شهری که بیشتر از 30 کیلومتر از کلان شهر مشهد فاصله دارد و هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در آن یک میلیون و 120 هزار تومان است. اما اگر در بلوار صیاد شیرازی قصد اجاره همین آپارتمان را داشته باشید، تقریبا با قیمت های چهار برابری روبرو خواهید شد.

خودرو های بالای 1/2 میلیارد تومان

کیا اپتیما به طور میانه ظرف 10 روز گذشته یک میلیارد و 670 میلیون تومان در سایت دیوار قیمت گذاری شده است. این خودرو نسبت به دیگر محصولاتی که از یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بازار گران تر هستند، بیشترین کاهش را داشته و در هفته گذشته شش درصد مقرون به صرفه شده است.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27547

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز پنجم خرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز پنجم خرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید