آشنایی با معبد حقیقت پاتایا

به گزارش مجله آزمون اول، در ساخت معبد حقیقت پاتایا، فقط و فقط از چوب استفاده شده. حتی یک میخ آهنی هم درساخت آن به کار نرفته است. با رفتن به معبد حقیقت، چشم انداز بسیار زیبایی به دریا و شهر، رو به روی شماست. معبد حیقیقت، به نوعی هم اثری هنری، هم معبدی مذهبی و هم بنایی فرهنگی است.

آشنایی با معبد حقیقت پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

معبد حقیقت چهار گوشه اصلی دارد و هدف از ساخت این چهار گوشه، اشاره به چهار مذاهب تایلندی، هندو، چینی و خمر است. در نصب و ساخت این مجموعه بالاترین سطح دقت بکار رفته است.

این مکان در سال های 2008 و 2010 جایزه بهترین سایت فرهنگی - تاریخی را به دست آورد. معبد حقیقت یک سازه-معبد چوبی بسیار بزرگ است که 105 متر ارتفاع دارد. در میان زمینی زیبا به مساحت 35 هکتار قرار گرفته است. بیرون و درون این سازه با کندوکاری های چوبی هنرمندانه تزئین شده است. فلسفه ساخت این مکان، باوری باستانی از زمین، دانش و فلسفه را در خود نهان دارد. در این جا می توانید برنامه آموزش و هنرنمایی دلفین ها را از نزدیک ببینید و یا اطراف آن قایق سواری پرسرعت را تجربه کنید.

هدف از تزیین معبد حقیقت با خدایان باستانی، تلفیق هنر و سنت در یک پروژه باستانی است.

این معبد توسط یک میلیونر تایلندی بازسازی شد و هم اکنون پایدار و سالم است.

هر بخش از این مجموعه شگفت انگیز توسط خدایان هندو و بودایی تزیین شده و افسانه های ملل مختلف در لابه لای معبد حقیقت آرام گرفته اند.

هر سی دقیقه یکبار تور های مختلفی به سمت معبد حقایق میروند . ساعت 11:30 قبل از ظهر و 3:30 بعد از ظهر مراسم تایلندی برپا میشود.

اکنون بیست سال است که این مجموعه زیبا در حال ساخت است. شاید پانزده سال دیگر هم برای اتمام پروژه زمان احتیاج باشد.

زمانی که به معبد حقیقت میروید توضیخاتی راجع به کنده کاری ها و نمادها و خدایان میشنوید. سعی کنید با دقت کردن به هرکدام از این زیبایی ها، درک جدیدی از معماری و ساختشان خواهید داشت.

بازدید از معبد حقیقت تجربه ای به یاد ماندنی و دلنشین خواهد بود!

آدرس این مجموعه:

206/2 Moo 5, Soi Naklua 12 , Naklua, Banglamung, Chonburi 20150

ساعت کار: هشت صبح تا شش عصر

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1221

به "آشنایی با معبد حقیقت پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معبد حقیقت پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید