مهاجران خسته دل منتشر شد، رمانی در بیان واقعیت های مهاجرت

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، انتشارات گوتنبرگ کتاب مهاجرانِ خسته دل نوشته حسن گل محمدی را با شمارگان 500 نسخه، 410 صفحه و بهای 40 هزار تومان منتشر کرد.

مهاجران خسته دل منتشر شد، رمانی در بیان واقعیت های مهاجرت

نویسنده خاطرات خود از پنج سال اول مهاجرتش به کانادا را در قالب رمانی به مخاطبان عرضه نموده است. واقعیت های مهاجرت یا به بیانی بهتر سیمای لخت مهاجرت را می توان در این کتاب دید. گل محمدی کتاب را به آنهایی تقدیم که نموده که شهامت اقرار واقعیت های مهاجرت را ندارند.

مهاجران خسته دل را می توان یک کتاب در جهت تبیین رفتارشناسی در مهاجرت نیز دانست. البته طیف مخاطبان این کتاب را فقط مهاجران تشکیل نمی دهند. بلکه بجز آنها، کسانی که قصد مهاجرت دارند و حتی عامه مردم نیز می توانند کتاب را مطالعه نموده و از آن بهره ببرند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: پاییز سال 1389 (2010) هنگامی که برای تست سالیانه پزشکی به دکتر خانوادگی مراجعه کردم، به من گفت که با توجه به سابقه بیماری قلبی که در گذشته داشته ای، سال جاری باید به یک متخصص قلب مراجعه نموده و تحت آزمایش قرار بگیرید.

در تورنتو با توجه به اینکه خدمات پزشکی رایگان و امکانات خدمات رسانی برای همه یکسان است، نوبت دسترسی به دکتر متخصص طولانی است. بنابراین قرار شد بعد از دو ماه انتظار دکتر قلب من را معاینه کند.

سابقه ذهنی خوبی از لحاظ مراجعه به دکتر نداشتم، چند مورد که به خدمات پزشکی اورژانس احتیاج داشتیم، آنقدر بیمار در بیمارستان فراوان بود و نوبت ها به کندی صورت می گرفت که آدم پس از چندین ساعت انتظار بیماری خود را فراموش نموده و دوست داشت به منزل برگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8621

به "مهاجران خسته دل منتشر شد، رمانی در بیان واقعیت های مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجران خسته دل منتشر شد، رمانی در بیان واقعیت های مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید