سوء استفاده یک مسئول وزارت از نام وزیر ورزش، پای مدرک در میان است

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، یکی از فدراسیون هایی که به خاطر اعمال قانون منع بکارگیری بازنشسته ها رئیس خود را از دست داد و جایگاه او فعلا خالی مانده، فدراسیون هاکی است که مرحوم بهرام شفیع نه تنها این مسئولیت را از دست داد بلکه به واسطه فشارها و استرس هایی که به وی وارد شد دارفانی را به دلیل ایست قلبی وداع گفت.

سوء استفاده یک مسئول وزارت از نام وزیر ورزش، پای مدرک در میان است

پس از درگذشت بهرام شفیع وزارت ورزش یوسف اباذری را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد تا زمینه برگزاری انتخابات این فدراسیون را فراهم کند. براساس برنامه اعلام شده از سوی این وزارتخانه قرار است انتخابات ریاست فدراسیون هاکی روز 21 اسفندماه برگزار گردد تا رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب گردد.

برای حضور در این انتخابات علی اصغر طهماسبی، فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو، اکبر قاسمی، حسین شهریاری، مسعود مختاری، یدالله غیاثیان، بهرام قدیمی، احمد کاظمی، مرتضی یحیی پور و علی یاورعزیزپور ثبت نام نموده اند.

درحالی که بعضی گزینه های ریاست در کوشش هستند تا رای اعضای مجمع را برای خود حفظ نمایند، یکی از این نامزدها که سوابق دانشگاهی هم دارد در کوشش است تا به وسیله یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش رای اعضای مجمع را بگیرد.

این گزینه در تازه ترین اقدام خود از مقام مسئول در وزارت ورزش خواسته تا در تماس با روسای هیات ها به آنها اعلام کند وی گزینه وزارت ورزش است. این مقام مسئول در وزارت ورزش هم در تماس با بعضی روسای هیات ها و اعضای مجمع اعلام نموده که کاندیدای مورد نظرش مد نظر وزیر ورزش نیز هست و نظر مسعود سلطانی فر هم این است که این نامزد رئیس فدراسیون هاکی گردد!

این درحالی است که خبرنگاران کسب اطلاع کرد مسعود سلطانی فر به هیچ عنوان چنین توصیه ای نداشته و همانطور که بارها تاکید نموده است دخالتی در انتخابات فدراسیون ها نخواهد داشت. با این حال این مقام مسئول از نام وزیر سوء استفاده نموده است.

در این مورد گفته می گردد دلیل حمایت این مقام مسئول در وزارت ورزش از این کاندیدا به خاطر نفوذ نامزد مورد نظر در یکی از دانشگاه هاست و ظاهرا وعده داده شده که برای دریافت مدرک دکترای مقام مسئول رایزنی هایی از سوی نامزد حضور در انتخابات صورت خواهد گرفت تا وی به راحتی بتواند مدرک دانشگاهی اش را دریافت کند!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 645

به "سوء استفاده یک مسئول وزارت از نام وزیر ورزش، پای مدرک در میان است" امتیاز دهید

1 کاربر به "سوء استفاده یک مسئول وزارت از نام وزیر ورزش، پای مدرک در میان است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوء استفاده یک مسئول وزارت از نام وزیر ورزش، پای مدرک در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید