طرح های مختلف آب و انرژی تا سرانجام دولت افتتاح می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، رضا اردکانیان با آرزوی اینکه نوروز 1400 حسن ختام مبارکی بر قرن حاضر باشد، گفت: تغییر دولت در سال 1400 با حضور یکپارچه مردم رخ خواهد داد و این برای پایداری و قوام جمهوری اسلامی سرمایه بزرگی است.

طرح های مختلف آب و انرژی تا سرانجام دولت افتتاح می گردد

وزیر نیرو با اشاره به برنامه وزارت نیرو، اضافه نمود: مصمم به تامین آب و انرژی و عرضه آن هستیم و امیدوارم بتوانیم به همه تعهدات خود عمل کنیم و از همراهی مردم در مصرف بهینه آب و انرژی برخوردار شویم تا تابستان آرام و توام با آسایش را سپری کنیم.

اردکانیان، اظهار داشت: ما یک برنامه 180 روزه داریم که از اوایل فصل زمستان 99 شروع و تا انتها دولت ادامه دارد. در کنار پویش هفتگی الف-ب ایران که به اهداف خود رسیده است، طرح های نیروگاهی، سدهایی که باید آب گیری شده و به بهره برداری برسند، تصفیه خانه های آب و فاضلاب و آب رسانی های روستایی یکی پس از دیگری افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح های مهمی در دست داریم که نقش مهمی در تسهیل خدمت رسانی دارد که از جمله آنها بحث های ساختاری در حوزه آب است. امیدوارم این طرح ها سال جاری اجرا شوند.

اردکانیان مهم ترین ثروت وزارت نیرو و همه دستگاه ها را سرمایه انسانی توصیف کرد و اضافه نمود: مثل هر معدن و منبع دیگری که برای ما مهم است باید قدر ثروت های انسانی خود را هم بدانیم. معدن انسانی باید خوب کشف، استخراج، پروش و به کارگرفته گردد. ان شاء الله همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی در شناسایی، پرورش و به کارگیری نیروهای شایسته گام مهمی را برای توسعه کشور بردارند.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23084

به "طرح های مختلف آب و انرژی تا سرانجام دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های مختلف آب و انرژی تا سرانجام دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید