ملاقات با آقای بازیگر

به گزارش مجله آزمون اول، راحله عبدالحسینی - خبرنگار:در سکوت کوچه احمدی محله قیطریه، خانه ای است که کلنگ ساخت وساز کمرش را نشکست و برج نشد.

ملاقات با آقای بازیگر

خانه ای که هر گوشه اش پر از خاطره است، خاطرات عزت سینمای ایران از روزگاری که در تئاترهای لاله زار پیش پرده خوانی می کرد تا زمانی که به عنوان چهره ماندگار سینمای ایران معرفی گردید. خانه استاد عزت الله انتظامی، علاوه بر بخش های مختلفی که مخاطب را با فعالیت های هنری او آشنا می نماید، یک سالن نمایش هم دارد که کارگاه های آموزشی هم در آن برگزار می گردد. در آستانه 31 خرداد، سالروز تولد آقای بازیگر، به این خانه موزه سری زدیم.

  • خانه یک طبقه استاد عزت الله انتظامی از سال 93 به پیشنهاد خود ایشان به خانه موزه تبدیل شد تا جایی برای هم اندیشی اهل هنر و علاقه مندان به سینما باشد. کافی شاپی هم در پشت بام خانه میزبان شماست.
  • پوستر نمایش هایی که بعد از انقلاب در تئاتر شهر اجرا شده اند، زینت بخش یکی از دیوارهای خانه شده است.
  • سالن نمایشی با عنوان من عزتم بچه سنگلج در انتهای حیاط است. در بدو ورود مجسمه استاد، در حالی که انگار به مخاطبان خوشامد می گوید، ایستاده است. سالن نمایش دو طبقه زیر زمین است.
  • در ادامه عکس های عزت الله انتظامی در دوره های مختلف زندگی اش را می بینید. بخش هایی از فیلم های عزت الله انتظامی هم پخش می گردد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1491

به "ملاقات با آقای بازیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با آقای بازیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید